Nu de mult, în scuarul Primăriei Târgoviște a apărut un loc cochet, care te îmbie cu mirosuri care mai de care mai cofeinizate și mai îmbietoare. Este vorba despre 5 to go, un concept bine înrădăcinat deja în Capitală și în alte orașe din țară.
Cum a fost primit primul 5 to go din Târgoviște? „Cu brațele deschise” – spune Silvia Iordache, Franchise Owner @ 5 to go. „Surprinzător de bine, mulți dintre clienții noștri știau despre acest concept din București, unii dintre ei au aflat de pe rețelele de socializare, unde am promovat intens ideea, dar și de la radio sau tv”.
5 to go este o afacere tip franciză pe care ne-am dorit-o foarte mult, la care am visat și în care credem, mai spune Silvia. Practic, este un concept care mizează pe un prț fix, de 5 lei, un preț corect, din punctul nostru de vedere, făcând ca raportul calitate-preț să fie unul echilibrat. Am considerat că orașul are nevoie de 5 to go, iar acest lucru ne este confirmat zilnic de clienții care intră în cafenea, îi vedem cum inspiră și ne spun zâmbind „Târgoviște avea nevoie de voi!”
Sunt pregătiți târgoviștenii pentru conceptul „to go”?
Da, sunt! Constat că târgoviștenii sunt oameni primitori, drăguți, frumoși, mereu grăbiți, iar noi nu facem altceva decât să venim în întâmpinarea lor cu o cafea bună și cu produse de cea mai bună calitate.
Atuurile 5 to go: cafeaua excelentă sau oamenii dedicați?
Aș fi tentată să spun că atu-ul principal este cafeaua, dar cred că noi, oamenii, suntem – mărturisește Silvia Iordache. Prin zâmbetele cu care ne întâmpinăm clienții, prin faptul că oamenii vin și vorbesc cu noi, ne cer sfaturi sau… pur și simplu, vin doar să ne vadă. Cred că asta este cel mai important.
Ai participat la cursuri de barista? Sau ai angajat personal calificat?
Cursuri nu am urmat în acest domeniu, însă am mers la training, unde am învățat numeroase lucruri noi, iar acum, alături de mine, lucrează un profesionist în acest domeniu, foarte priceput, de altfel.
Limonadă, frappe, cappuccino – ce a prins cel mai bine la Târgoviște?
Caffe Latte. Este cel mai bine vândut produs al nostru, dar nu este singurul. În această perioada este la mare căutare smoothie-ul, o combinație delicioasă de fructe, preferat de aceia care doresc să savureze ceva sănătos și răcoros, în același timp. Dar nu sunt singurele produse căutate, pot adăuga frappe-ul, cappuccino, limonada, fresh-urile din fructe proaspete, gustările dulci și sandwich-urile delicioase și mereu proaspete.
Cum ai ales locația pentru Târgoviște?
Cred că locația ne-a ales pe noi; după îndelungi căutări, am simțit că „this is it!” – și a fost o alegere foarte bună. Spațiul generos ne-a permis să amplasăm și câteva mese în interior, tocmai pentru a veni în sprijinul celor care doresc să-și înceapă ziua cu o cafea bună sau chiar să ia prânzul în cafeneaua noastră.
Cum vă atrageți clienții?
Zâmbind. Cu voie bună și cu cafea delicioasă.